Als jij een webshop hebt, of een leeromgeving, of een andere dienst waarbij HOE MEER klanten HOE BETER, dan is het slim om je goed te focussen op gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid en zo makkelijk mogelijk contact op laten nemen. Maar wat nou als jouw agenda zich snel vult en je vooral je klanten wil filteren? Dan kan je wat mij betreft aanzienlijk minder hard je best doen, ik leg je er meer over uit in deze (vrij onsamenhangende) aflevering :p.
#011 Hoe overtuigend moet jouw website zijn?

Misschien denk je nu “nou Marloes, wel een karige bloginhoud zo”, dus dat licht ik graag even toe :p. De inhoud van deze webpagina (audio + beschrijving van aflevering) wordt automatisch uit Spotify getrokken bij elke podcast die ik upload, en vervolgens als blog gepubliceerd op mijn website (in dit gezellige huisstijl proof blog template). Dit gaat volledig automatiesch, dus dat is fantastisch, maar lekker beknopt dus. Valt mooi in de categorie better done than perfect! Wie weet schrijf ik de podcasts ooit uit. Kleine kans wel. Maar hij is er ;).